Пошуковий запит: (<.>A=Брюханова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Брюханова Н. О. Системна інтеграція діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_7 Запропоновано новий засіб проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів – системну інтеграцію діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Застосування цього засобу до професійної педагогічної діяльності педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації та системи відповідної підготовки має сприяти формуванню компетентної особисті фахівців.Предложено новое средство проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов – системную интеграцию деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов. Применение этого средства к профессиональной педагогической деятельности педагогических работников ПТУЗ и ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации и системы соответствующей подготовки должно способствовать формированию компетентной личности специалистов.In article the new design of planning of system for future teacher-engineers’ pedagogical training – system integration of activity-based, personality-oriented, and competence approaches is offered and opened. Application of this design to professional pedagogical activity of pedagogical workers in vocational schools and higher educational establishments with the I - II level of accreditation and system of corresponding training should promote formation of the competent person of experts.
|
2. |
Брюханова Н. О. Модель проектування системи педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 55-60 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_12 Обгрунтовано актуальність дослідження проблеми проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, розкрито складові проектувальної діяльності, встановлено між ними зв'язки і на цих засадах розроблено модель виконання відповідної діяльності.Обоснована актуальность исследования проблемы проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов, раскрыты составляющие проектировочной деятельности, установлены между ними связи и на этом основании разработана модель выполнения соответствующей деятельности.The article shows the urgency of research of a problem of planning the system of pedagogical education of the future engineers-teachers, opens the components of planning activity establishes communications between them and on this basis develops the model of performance of corresponding activity.
|
3. |
Брюханова Н. О. Зміст освіти: аспекти вивчення [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 57-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_8
|
4. |
Брюханова Н. О. Інноваційна модель процесу формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова, М. Р. Рогуліна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_8 Виділено основи та фактори, що впливають на процес формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін. Запропоновано модель формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін в процесі підвищення кваліфікації. Виділено компоненти моделі та обґрунтовано завдання кожного з компонентів. Выделены основы и факторы, которые влияют на процесс формирования проектировочных умений у преподавателей технических дисциплин. Предложена модель формирования проектировочных умений у преподавателей технических дисциплин в процессе повышения квалификации. Выделены компоненты модели и обоснована задача каждого. The article sets off the principles and factors that influence the process of forming designing skills in teachers of technical disciplines. On their basis the model is suggested for forming designing skills in teachers of technical disciplines while improving qualification. The model components are set off and the aim of each of them grounded. The prospects of further research in this field are defined.
|
5. |
Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_3 Обгрунтовано наявність проблеми розробки теоретичних і методичних основ проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, розкрито поняття системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засобу проектувальної діяльності, наведено концептуальні положення її здійснення.Обосновано наличие проблемы разработки теоретических и методических основ проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов, раскрыто понятие системной интеграции деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов как средства проектировочной деятельности, приведены концептуальные положения ее осуществления.The article consider a problem of working out the theoretical and methodical bases of planning the system for future teacher-engineers’ pedagogical training. The author identifies the concept of the system integration of activity-based, personality-oriented and competence approaches, as mean of planning activity and shows conceptual positions of its implementation.
|
6. |
Коваленко О. E. Інформаційно-комунікаційні технології педагогічної освіти інженерно-педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / О. E. Коваленко, Н. O. Брюханова, Н. В. Корольова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(3). - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(3)__21 Відзначено велике значення інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній підготовці інженерно-педагогічних кадрів. Висвітлено особливості їх застосування та перспективи розвитку.
|
7. |
Брюханова Н. О. Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 3. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_3_11
|
8. |
Брюханова Н. Умови проектування системи педагогічної підготовки інженерно-педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / Н. Брюханова // Молодь і ринок. - 2012. - № 12. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_12_8
|
9. |
Брюханова Н. О. Компетентний фахівець - цільовий орієнтир сучасної професійної освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2015. - Вип. 1. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2015_1_4
|
10. |
Брюханова Н. О. Особливості моделювання професійної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2015. - Вип. 2. - С. 21-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2015_2_4
|
11. |
Брюханова Н. О. Визначнення факторів, що впливають на застосування навчальних завдань з "ТЕС і АЕС і установки" при підготовці майбутніх теплоенергетиків [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова, І. О. Казак // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_1_5
|
12. |
Коваленко О. Е. Сучасний підхід до визначення та формування основних складових освітньої програми підготовки фахівців за спеціальністю 015 "Професійна освіта (за спеціалізаціями)" [Електронний ресурс] / О. Е. Коваленко, Д. В. Коваленко, Н. О. Брюханова, О. О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 56-57. - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_56-57_3
|
13. |
Коваленко О. Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / О. Коваленко, Н. Брюханова, Н. Корольова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_4
|
14. |
Брюханова Н. О. Педагогічне проектування в системі інженерно-педагогічної освіти: рекурсивні зв’язки [Електронний ресурс] / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(1). - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(1)__8
|